Munkahelyi sikk egy kis plusszal

Eljött a hét amikor elkezdhetem a régen várt munkámat. Egy luxusmárkákat forgalmazó üzletben fogok dolgozni, ahol az elegáns, letisztult megjelenés alapkövetelmény. Ennek én borzasztóan örülök, habár szeretek színesen ruházkodni, de egy fekete-fehér outfitnél nincs is sikkesebb. Egyedül a cipővel vannak problémáim, imádom a magassarkút, de sajnos több órát nem tudok majd egy helyben állni benne, így azt a kompromisszumot kötöttem, hogy a lapos cipőm vagy mintás lesz, vagy valamilyen feltűnő anyagból készült (lakk, velúr...stb). Sok helyen körbenéztem, inspirálódtam a tavaszi trendekből, a fekete-fehér igen domináns volt sok kollekcióban. Az Asosnál még mindig ingyenes a szállítás, ráadásul kész outfitteket is találtam, és lám rövid overált is lehet hordani, persze a megfelelő kiegészítőkkel. Ugye sokan álltok reggelente a szekrény előtt, hogy jajj mit is vegyek fel? Nos, a legegyszerűbb megoldás lehet a legstílusosabb! Fekete blézer, fehér ing és egy jól szabott nadrág a titok. A blézer volt az őszi divatbemutatók egyik sztárja és higgyétek el nekem, nem feltétlenül kell horribilis összegeket költeni rá, az F&F jó minőségű és olcsó darabokat kínál. A kényelem is fő szempont, az H&M+ kínálatából sportosabb zakót, és kényelmes nadrágokat próbáltam. Annak érdekében, hogy a lábam ne tűnjön rövidebbnek a lapos cipő miatt, olyan nadrágot veszek fel ami minimum bokámnál ér véget. A halásznadrág típust dobjátok  felejtsétek el! Nem csupán szoknyából és nadrágból áll ma már a business look. Az A vonalú ruhák is tökéletesek erre a célra, de van korábbról egy-két nyári lbd ruhám ami fehér inggel kombinálva megfelel a célnak. Ha az öltözködési szabályok nem túl szigorúak akkor az idei trendek közül bedobhatjuk még a színes vékony öveket is, amilyen jelentéktelennek tűnik olyannyira változtatja meg a megjelenést. 
Végezetül csak annyit tanácsolnék, hogy törekedjetek az egyszerűségre mert a ruhának nem az a dolga, hogy elvonja a figyelmet rólad, hanem hogy rád terelje azt. 












Megjegyzések

  1. Sok sikert az új munkához! A kis H&M "fémorrú" balerinát pedig mindenképp be akarom szerezni mert valami tüneményes!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése