OUTFIT - Turquoise miracle


Hello Guys! First of all, I'd like to wish you all a Happy New Year! :) I had a lot of things going on lately - including work, school, bad weather, etc. - that's why I wasn't able to update the blog in a while. Today it was quite warm, 11 degrees, so we took the opportunity and snapped a few outfit shots right away. I've been wanting to buy  a nice pair of tailored pants for really long now but I couldn't get of a hold of them anywhere, until I bumped into these navy blue ones in H&M. I was thrilled becuase they fit me perfectly without any discomfort, not to mention that they were 50% off. ;) I love the idea of pairing smoking pantswith megaheels - I find it super sexy and feminine - so I chose for black court heels and wore a grey T-shirt and my Next tweed coat from last year. I finished the look with matching crystal embellished gloves, which I received as a gift from my lovely baby sister. A big thanks to her for that! I hope you like the look, I'll be back as soon as I can, promise. ;)

Sziasztok! Először is Boldog Új Évet Kívánok! :) Végre a rossz időjárás, a munka, és a tanulás találkozott egy különös "Bermuda-háromszögben", és volt 20 percünk fotózásra... :D Ma különösen meleg volt, 11 fok!!!,  ahhoz képest, hogy január közepe van ez nem semmi. Ezt a navy blue cigi nadrágot nemrég szereztem be féláron, a H&M+ részlegen találtam rá. Tűsarkúval az igazi, ezért is örültem a melegebb időnek... Ígérem jön a csizmás poszt, végre találtam egy csodaszépet! Na, de most vissza  a jelenlegi szettre! Érdekesség még, hogy a tavalyi Next tweed kabátomhoz pontosan illő kesztyűt kaptam egyik húgomtól a névnapomra. :) Ugye mennyire csodaszép? Semmi más ékszert nem érdemes felvenni hozzá annyira szembeszökő. Köszönöm neki ezúton is <3. Remélem tetszett a mai outfit, amint tudok jelentkezek ismét. ;)






OUTFIT
Kabát - NEXT
Shirt - H&M+
Kesztyű - H&M
Nadrág - H&M+
Cipő - STRADIVARIUS
Clutch - ZARA

Megjegyzések

  1. Csodaszep kesztyu, igazan kulonleges es az outfit is nagyon stilusos.
    Anami :)

    www.anamiblog.com

    VálaszTörlés
  2. Az a kesztyű valami mesés!!! Én is kinéztem magamnak, eszméletlen szép :)

    www.virivintageworld.blogspot.hu

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok a blogodhoz, erőt és kitartást kívánok hozzá! :) Örülök, hogy végre Magyarországon is felvállalja valaki a plus size irányvonalat. Szerintem pedig inkább át kéne írnod Normal size-ra :))))) Biztos vagyok benne, hogy sok nőnek segítesz önbizalmat adni! :)) Csak így tovább! :)

    VálaszTörlés
  4. Szia Judit! lehet, hogy hülyeséget kérdezek, de h&m + részleg van Debrecenben is, a Fórumban? Ha igen, akkor az a kismamás rész?
    Köszi!! (és jó a gatyód -is!)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Igen van, a kismama részleg mellett szokott lenni, bár átrendezik néha, kint van a H&M+ tábla , jobb hátul a fehérneműs részleg bejárata előtt van. :)

      Törlés
    2. Köszi, holnap szaladok oda! :D

      Törlés
  5. that is a very nice outfit! you look very pretty in it!

    VálaszTörlés
  6. Tovabbi jo blogirast! Klassz a blogod! En megcsak most kezdtem... :-)

    leelees.cafeblog.hu

    VálaszTörlés
  7. Jó az összeállítás,és a hajad is nagyon tetszik :) Hasonló színre festették be a hajam a white hairben,imádom. Egyszerű,de nagyszerű :))

    VálaszTörlés
  8. tényleg jó lett a szett,te vagy az élő példa rá,hogy nem csak a "vékonyaké" a világ,megnézegettem a többi képed is,és szuperül össze tudod válogatni a ruhákat,tisztában vagy vele,hogy mi áll jól neked:) szerintem ennél az összeállításnál egyedül a kesztyű az,ami nem kéne,de a többi együtt egyszerű,de nagyszerű:) Aranka József : a white hair tényleg jó szalon,én az ombre-jukat szeretem:)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése