Csak előre!

Mióta belevágtam a blogolásba nincs ember aki ne szegezné nekem a kérdést: MIÉRT? Én is megkérdeztem magamtól elég gyakran, egyértelműen mégsem tudtam rá válaszolni, csupán nemrég kezdett megfogalmazódni bennem: ÖNMAGAMÉRT. Ez most biztosan nagyon önzőnek hat, de ez a tiszta igazság. Egyszerű mint az egyszeregy, imádom a divatot, KOMMUNIKÁLOK vele és általa. A PLUS SIZE DIVATOT képviselem és ki is állok mellette teljes vállszélességgel, viszont ez egy SZEMÉLYES BLOG és az érdeklődésem nem a molett divatban merül ki. Hogy is szokták mondani? 2012 a változás éve lesz! Gyakrabban fogok posztolni, új rovatokkal jelentkezem, több életmód és annál is több divat. Számomra fontos a véleményetek, minden egyes komment számít és a jövőben is várlak benneteket! 

xoxo 
Judit

"Talán különös dolog ilyet mondani, de egyedül a fejlődésben , az átalakulásban és a változásban találhatjuk meg az igazi biztonságot. "
(Anne Morrow Lindbergh)



Megjegyzések

Megjegyzés küldése