The best week ever+++Egy szuper hét

Budapest... giant bustle, beautiful city. I spent a few days in our capital, and it was great! I had a little time, so I went to the Museum Of Fine Arts to see the Fernando Botero setout. 
Budapest... óriási nyüzsi, gyönyörű város. Pár napot töltöttem a fővárosban, és nagyszerűen éreztem magam! Volt egy kis szabadidőm, és elmentem a Fernando Botero kiállításra a Szépművészeti Múzeumba.

I run into a school group with 50 teenagers. The teacher asked them about the pictures, specially who thinks, that these are beautiful. No one anwsered. The next question was, that who thinks, it is not beauty, but nut ugly. I saw 2 hands in the air. I wanted to ask them, how do their parents look like. Brad Pitt or Heidi Klum? 
Belefutottam egy 50 fős iskolai csoportba. Hallottam mikor megkérdezték tőlük, hogy mit gondolnak a festményekről, ki szerint szép.Senki nem jelentkezett, majd következőnek az volt a kérdés, ki mondaná, hogy nem szép, de nem is csúnya. Mindössze 2 ember nyújtotta fel a kezét. Viszont azt megkérdeztem volna, hogy a szüleik Brad Pitt és Heidi Klum élő hasonmásai-e.
But the paintings recompensed everything, I think the columbian artist is a genious. The creations are caricatures, I smiled on almost all of them. My favourite is the three bunch of flowers, I could watch them all day long. His remakes are very good too, specially the "Adam and Eve" from Hans Baldung Grien. 
 A képek viszont kárpótoltak, a kolumbiai festő szerintem zseniális. Kicsit karikatúra jellegűek a művek, sok képen mosolyogtam. Kedvencem volt ez a három virágcsokor, elnézegetném minden nap. Ezen kívül még a általa újrafestett híres festmények tetszettek, különösen Hans Baldung Grien Ádám és Évája.

képek: moksha

Megjegyzések