"Fashion for Photoshop"

The last pictures about Crystal, schockingly skinny.
Emlékeztek a múltkori bejegyzésre, a képekről, amin Crystal hihetetlenül sovány? Ezek voltak azok.































Everybody judged her ( I was surprised too), but the truth is, that she had eating disorder, and it could' have been the same problem again.
C.R. said: 
"Well, I was shocked. When I saw the pictures, I think I was silent for a good five minutes, staring with my mouth open. And listen, everybody retouches, but don’t make me into something I’m not."
Fortunately here are the original photos , and we can see the REAL Crystal.

Mindenki kígyót békát kiabált rá(jómagam is meglepődtem), pedig az igazság az, hogy evési rendellenességgel küzdött, szóval akár az is lehetett volna ismét a ludas.
C.R nyilatkozta:
" Sokkoltak. Mikor megláttam a képeket, úgy jó 5 percig némán bámultam tátott szájjal magam elé." "Nézzék, mindenki retusál, de ne tegyenek engem olyanná, aki nem vagyok."
Szerencsére előkerültek képek a fotózásról, és ezeken az IGAZI Crystal látható.

























People are wonder that everyone wants to be perfect. After this "action", where a plus size model was retouched to skinny, behind her back, I'm not gonna be amused. 

Az emberek csodálkoznak azon, hogy mindenki a tökéletességet hajszolja bármi áron. Ezek után, hogy egy plus-size modellt skinnyre retusáltak a tudta nélkül, én már semmin nem lepődök meg.

This case suggests Kate Winslets affair, years ago, when she was on the front-page of GQ. She did'nt know about the retouche, because she objects it.
Eléggé hasonlít Kate Winslet évekkel ezelőtti esetére, mikor a GQ magazin címlapján pózolt. Állítása szerint nem tudott róla, hogy retusálták képeit, alapból ellenzi az ilyet.

Megjegyzések