OUTFIT - Blue Jeans


Hi Guys! Our Indian summer is still in full swing here in Hungary and it’s still warm enough to run around without jacket. One of my favourite things about fall is layering. Many curvy girls are afraid to wear knitwear as they think it makes them look bigger. Well, I won’t deny the fact that thick sweaters can be unflattering sometimes, but let’s not forget that there is always an alternative for plus size girls, too. In our case light jumpers work best, just like the one I wore today. I know I’ve been wearing a lot of casual outfits lately, thanks to my never ending obsession with boyfriend jeans. :D (There wilI be a new skirt outfit coming soon, btw). I’ve been searching for a cute denim shirt for a while now and I recently found this one at H&M which I was so eager to wear. ;) I hope you like my ensemble. There is one more thing guys, I really need your help, pretty please. There is this contest called CURVY BLOG AWARD hosted by NAVABI, in which I’m also participating. The lucky winner will receive a generous gift card to spend at Navabi store  and gets to go to the London Fashion Week. So this would be a dream come true for me. J That’s why I would like to ask you if you have a spare one minute, could you please vote for my blog (no. 268) through the Curvy Blog Award widget placed below the blog post? This would mean a lot to me. Thank you very much in advance, I really appreciate it. If I happen to win the contest, I promise I’ll share every fashion week moment with you. 

Sziasztok! Még mindig örülhetünk a napsütéses délutánoknak, de azért az idő kezd hűvösebb lenni, így lassan ki kell tapasztalnom idén is a réteges öltözködés csínját-bínját! :)  A farmer kezdi átvenni a ruhatáram felett a hatalmat, a legutóbbi szerzeményem ez a H&M+ ing. Sok telt lány ódzkodik a kötött felsők viselésétől, mert úgy gondolják nagyobbnak tűnnek benne. Nem cáfolom ezt a tényt, de szerintem a szimmetria és az arányok sokkal fontosabbak a méretnél, vagy a súlynál. Aki még mindig fél tőle, annak tudom ajánlani az ilyen laza kötésű pulcsikat mint ez is. Aki hiányolja a "szoknyás-ruhás" posztokat, örülhet, mert hamarosan azzal jelentkezek. :) Akad még egy bejelenteni valóm, szükségem van a segítségetekre kedves olvasók! A Navabi plus size online shop idén is megrendezi a CURVY BLOG AWARD -ot, amire beneveztem jómagam is a bloggal. A nyertes bloggernek lehetősége lesz ruhákat választani a shopból és kijuthat Londonba a divathétre! Egy nagy álmom válhat valóra, és mindössze pár kis kattintás szükséges hozzá. Klikkelhettek erre a logóra, majd az oldalon kijelölhetitek a blogomat (268-as szám), aztán legörgettek alulra és ott középen lehet a VOTE gombbal szavazni. A szavazás két hétig tart, később zsűri dönt a legjobbak közül. Hálás köszönetem mindenkinek aki szavazni fog, ha sikerül ígérem minden pillanatát dokumentálom a divathétnek! :) <3 






navabi Curvy Blog Award 2013







Pulóver - TOPSHOP
Ing - H&M+
Nyakék és táska - ZARA
Farmer - C&A (DIY, levágtam a szárát)
Cipő - F&F
Napszemüveg - H&M

Megjegyzések

  1. Szeretem az outfitjeid, de ezt nem tartom most előnyösnek :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az ízlés relatív, ha az outfit nem tetszik azt elfogadom, de ha arra, gondolsz, hogy nem tűnök benne vékonyabbnak mint amilyen valójában vagyok, azzal nem értek egyet. Elfogadtam magam, és már nem az motivál, hogy minden összeállításom a karcsúság körül forogjon. Szép estét neked!

      Törlés
    2. Nem a súlyodra gondoltam, félre értés ne essék :)) Hanem arra,hogy nem előnyös egyszerűen ez az összeállítás. Jobban tetszik az, amikor csak egy-egy ruhadarab a bő fazonú. Ez nem a súlyról szólt.

      Törlés
    3. Nekem csak a pulóver, ami nem annyira tetszik, anyaga, színe illik az összképbe, csak a formája nem annyira, semmi ívet nem ad a derekadnál. Szerintem abban igazad van, hogy attól nem csúnyább az ember, ha van némi plusz kiló rajta, de "sajnos" a homokóra forma súlytól függetlenül is evolúciós igény.:) Én talán emiatt mondanám kevésbé előnyösnek. Mit gondolsz?

      Törlés
    4. Értelek már, akkor ez tényleg relatív. :)
      anna689 : Az utóbbi 1-2 évben előnyben részesítem a divatot ezek szerint az evolúcióval szemben. :) Viccet félretéve, nagyon nőies, csinos a homokóra forma, az én kedvencem is ez. Viszont mondhatni képtelenség minden nap aszerint öltözni, ha nincs ilyen alakunk. Most megmutattam egy laza napon mit veszek fel. Én jól érzem magam ebben a szerelésben, nyilván nem egy alakkövető pulcsit választok gy farmering alá, ami önmagában is bő fazonú. Remélem azért a korábbi posztok között volt olyan ami tetszett, nemsokára lesz ismét szoknyás outfit is. :)

      Törlés
    5. Nem arra gondoltam, hogy csak a ceruzaszoknya és a peplum felső lehet elég nőies. Attól még mert laza valami, lehet egy kicsit íves derékban, ha más nem a mintája kelthet effajta optikai csalódást.
      Nekem ez szett is tetszik, és bennem nem kelt olyan hatást, hogy minden bő lenne, vagy minden lógna.

      Törlés

Megjegyzés küldése