NESZESSZER - Kozmetikumok amiket szeretek és használok




Üdv a neszesszeremben csajok! Sokan kérdeztétek már mivel ápolom vagy fixálom  a hajamat, milyen bőrradírt használok és melyik a kedvenc rúzsom. Nos, megkapjátok a választ, bár ezeknél jóval több termékkel van dugig a szekrényem, de úgy döntöttem azokat mutatom meg amik minden tekintetben beváltak és nap mint nap használom is őket. A fenti kép (sajnos:]) illusztráció csupán, de mennyiségileg nem áll messze a valóságtól. Amire rájöttem mindenen pánikoló és szépítkező nőként az elmúlt 10 évben, az az, hogy a termékek márkája és ára a legutolsó szempont. Viszont rettentően fontos a minőségi kozmetikumok használata, a saját bőrömön tapasztaltam (szó szerint). 

ARC- ÉS TESTÁPOLÁS

Haladjunk akkor fentről lefelé. Az arcbőröm a vegyes típusba tartozik, a T-vonalam zsíros, a többi rész száraz és sajnos vízhiányos, gyakran hámlik az időjárástól függően. Mindemellett minden nem túl extrém hatásra kipirosodik, így nem kevés idő volt kikísérletezni mitől nem lesz foltos az arcom órákig. A kedvenc arctisztítóm a Neutrogena Visibly Clear Pink Grapefruit krémes lemosó amibe hetente kétszer kávézaccot vagy őrölt kávét is keverek. Ez segít frissíteni és feszesíteni a bőrömet és a durvább hámlásokkal is kíméletesen bánik. Ne feledkezzetek meg az ajkak radírozásáról sem, főleg ha sok rúzst használtok. Régebben Lush termékeket használtam, de egy idő után nem segítettek, a szám hozzászokott. Most a Clarins Doux Exfoliant Lévres et Contour ajakápoló radírt próbálgatom pár hónapja heti kétszer, és nem száradnak ki az ajkaim annyira. Nekem nagyon bejött a Nivea Make Up Starter, hamar beszívja a bőröm és nem lesz tőle zsírosabb. Zuhanyzáskor hetente egyszer használom a Treacle Moon The Raspberry Kiss testradírt, aminek az illata és az állaga is fenséges. Ezeket a termékeket bármelyik drogériában, vagy akár a Tescoban is megtaláljátok. Próbáltam már sok közép árkategóriás testápolót is, de az illata miatt nekem a Dior HydrAction Corps vált be. Könnyű, nem olyan intenzív a parfüm benne, és hamar beszívódik. A testápoláshoz sorolnám a parfümöt is, ha már itt tartunk. Tavaly sikerült beszereznem végre a Givenchy Ange ou Demon Le Secret változatát, ha van szerelem parfüm és nő között, ez az. 



HAJFORMÁZÁS

A hajam mindig is a vesszőparipám volt, és lesz is. Nagyon kényes vagyok rá, többet járok fodrászhoz mint kozmetikushoz. Egy sampon van ami mindig segít bármilyen környezeti hatás éri a fejbőrömet és a hajamat, ez a Head&Shoulders mentolos samponja, nemrég kipróbáltam a citrusos változatot és ugyanolyan a hatás. Hetente alkalmazok hajpakolást, fodrászkellékesnél beszerezhető ez a hihetetlenül olcsó és gumicukor illatú Kallos pakolás festett hajra. Dús és vastagszálú hajam van, így mikor frizurát készítek nélkülözhetetlen a legerősebb hajlakk és a hajtőemelő szérum. Nekem a Taft hajlakkok mindig megfeleltek, ha ultra mozdulatlan sérót akarok csakis a fekete jöhet szóba! Az Alfaparf Illuminating Sculpting Spray hajtőemelőt a fodrászom használja, és ajánlotta, hogy ha tartós frizurát akarok ezt válasszam. Keveset kell belőle fújni, és csak akkor nem ragad tőle minden, ha kefével szárítom be a hajam vasalás előtt. Kissé macerás, de ha sikerül akkor több napig megmarad a frizurám tartása. Csakis 2-3 napos hajat szoktam begöndöríteni, mert akkor lesz igazán szép a formája! A két legfontosabb segédeszközöm a hajvasalóm és a hajsütő vas, mindkettő Remington. A húgaim is ezt a márkát favorizálják, szerintem ezek a legtartósabb eszközök. 



MAKE-UP

Dunát lehetne rekeszteni azzal a sok sminkcuccal amit összevásároltam mióta először kiszedtem a szemöldökömet. Mégis szomorú vagy nem, csupán néhány olyan dolog van amire azt mondhatom, akár életem végéig ezt használnám. A legfontosabb ezek közül az alapozó, amiért hálás vagyok a Chanelnek, de komolyan. A Vitalumiere Aqua egy nagyon könnyed és természetesen fedő alapozó, és tényleg ragyogó bőrt varázsol miután felkened. Korrektort és púdert szinte mindig másmilyet használok, a Balea termékektől a Chanelig kipróbáltam már szinte mindent, de olyat még nem ami minden tekintetben jó lett volna. A legcukigg dolog amit valaha kaptam, ez az Yves Saint Laurent hercegnős barack színű pirosító. Sajnos nem tudom hol lehet beszerezni, de előbb utóbb ki kell derítenem. Sok dolog van amit váltogatok még, többek között a szempillaspirálokat és szemceruzákat, na meg a szemöldökceruzákat. Amiből pedig sosem elég azok a rúzsok. A jelenlegi 4 kedvencem minden tekintetben a következők
  • Yves Saint Lauren Rouge Volupté Legendary Mocha
  • Rimmel Lasting Finish Dizzy
  • Avon Színmegújító ajakrúzs Pink Paparazzi
  • Pupa (leárazva vettem kifutó termék, és nem találtam a nevét sehol)



Size can't stop me!

Megjegyzések

  1. Hi sweetie,
    I checked your blog and I liked it so much: super cool !!!!

    Follow each other!?!? Let me know on my blog...:)
    Hope to see you soon...

    www.thechicetoile.blogspot.com

    XOXOXO, Francesca

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Grazie Francesca!
      Checked your blog also, and loved it!!! Follow button of course! :)
      Judit

      Törlés
  2. Very nice products!
    You have a great blog, love it!
    Great pictures!!!
    I follow you sweety, follower 115 that's me :)
    Follow me back would be great!
    Maybe we can also like each other Fb page?
    I'm waiting for you on my blog ;)
    Lots of love sweety, Lima

    www.limaswardrobe.com

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése