Régiből újat - Süle Katalinnál jártunk

Egy igazi vintage birodalomban jártunk nemrég Ágival a fotósommal. Süle Katalin munkája az, hogy régiből újat varázsol, átalakítja gardróbodat, de személyi stylistnak is felfogadhatod. Csakis ajánlani tudom mindenkinek akinek vannak olyan ruhái amiktől nem szeretne megválni, de úgy gondolja már nem túl divatosak, vagy éppen megunta őket. Nem szaporítom a szót, gyönyörködjetek a képekben.   


 Megszámlálhatatlanul sok bizsuja van, szétszedi, összerakja, különbözőképpen variálhatóvá teszi őket. Kész kincsesbánya, nem győztem próbálgatni a szebbnél szebb nyakláncokat és fülbevalókat. 

Ez a gyöngy nyaklánc például egy Chanel inspiráció, ami (tudom meglepő), karácsonyi díszből készült! Meg nem mondtam volna róla...


Kati különleges kalapjainak egy részét saját maga alakította át, a többit teljes mértékben ő készítette. Egyedül az állatmintás kalaphoz "nem nyúlt hozzá", ami szerintem önmagában is elég különleges. 



Sapka, kalap, kabát, biztosan felpróbáltam az összes ruhát ami csak ott volt a showroomban. Kati ezeket a kabátokat és pellerineket is saját ízlése szerint alakította át. Mint elmondta, ahogy meglát valamit rögtön az jár a fejében, majd mit fog belőle készíteni. Ez a bézs gyapjú kabát olyan puha és meleg volt, legszívesebben ebben mentem volna haza, aztán színházba... 




Ezt a szép masnis kesztyűt kiszúrtam szinte azonnal, nagyon jól illik a kardigánom és az egyik kabátom színéhez. Felpróbáltam és tökéletes volt a kezemen, már épp elkezdtem volna alkudozni, amikor kiderült, hogy ez Süle Kati saját kesztyűje! Divatmániás gyűjtögetőről van itt szó kérem, így a cipők sem maradhatnak ki a sorból, mint ez a Sergio Rossi törpe sarkú például,  









Fotókhttp://www.gidomni.blogspot.com/ Agnes Domany Photography
Saját ruhák:
Ruha: Marks&Spencer
Kardigán: secondhand
Öv: H&M
Gyöngysor: SIX




Megjegyzések

  1. A vörös cipellőre emlékszem Kati blogjából - ahol valóban kreatív átalakításokat szokott dokumentálni -, de a showroom-ról nem tudtam, köszi az infót!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése