Budapest Retro

Készen van az első fotósorozat. Nagyon élveztük mind a munkát, meg sem álltunk késő estig. A hatvanas évek hangulatát próbáltuk idevarázsolni, szerintem sikerrel. Külön kiemelném az oroszlános fülklipszet, amibe nem egészen 20 perccel a fotózás előtt zúgtam bele, nem is hagytam az üzletben. Ebben a kék pliszírozott szoknyában valami csodásan éreztem magam, annyira retro és elegáns. Úgy éreztem szükség van egy színes cipőre ami egy kis melegséget kölcsönöz az egésznek, így a piros cipőmmel lett tökéletes az összhatás. A csodás képekért Ági a felelős, akinek ezúton is köszönöm a nagyszerű munkát! Hamarosan jön a folytatás...










Fülklipsz - Mango
Táska - Vintage
Cipő - Vintage
Szoknya - Turi
Blúz - Turi
Fotós - Domány Ágnes http://www.gidomni.blogspot.com/
Helyszín - Budapest, Gül Baba utca

Megjegyzések

  1. gyönyörű vagy, és csodálatos ez a szoknya is:)

    VálaszTörlés
  2. Szuper outfit! Már jóideje olvasom a blogodat, de ehhez muszáj volt hozzászólnom :)

    Nagyon szép vagy! :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszenek a képek! Szeretem azt a hangulatot, amit sugároznak :) És az a fülbevaló tényleg csodás!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon csinos vagy! A cipőt és a fülbevalót imádom. Nagyon tetszik a frizurád is, olyan könnyed és elegáns! Gratulálok az összeállításhoz és a blogodhoz is! :)

    VálaszTörlés
  5. egyszerűen a csodálód vagyok 100szor jobban öltözködsz mint a vékony lányok fele!!:) ( nem sértésnek szánom) nagyon jók az összeállítások és nagyon jól ki tudod hangsúlyozni az adottságaid!! Imádom:)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése