Készüljünk a nyárra: F&F

Úgy gondoltam jó ötlet megmutatnom milyen sok helyen találhatunk magunknak fürdőruhát nyárra. Elsőként az F&F mellett döntöttem, mivel épp ma akadt a kezembe a magazin. Persze a 30%-os kedvezmény a fürdőruhákra is befolyásoló tényező. Minden lapozásnál csalódtam, persze pozitívan. Engem sosem tartott vissza a vásárlástól az, hogy a Tescoban van, de az új kampány nagyon jól sikerült. Viszont egy valami nem hagyott nyugodni, és meg is mutatom mi az.

Egyrészes
Nem véletlenül ez az első. Ez a kedvencem! Régen úgy gondoltam, hogy az egyrészes fürdőruha csak az időseknek való. Pedig nem! Már tavaly vettem kettőt szintén az F&F-nél. Az egyrészes fekete fürdőruhát a szabással lehet fiatalossá tenni, ennél a darabnál sikerült.
Fekete egyrészes
Méret: 46-56
Ár: 4340 Ft
Fekete húzott
Méret: 34-48
Ár: 3710 Ft

Tankini
Még nem volt soha tankinim, de tervezem, hogy veszek egyet, bár abból inkább mintásat szeretnék. Sajnos ezek amit itt lehet kapni nem nyerték el a tetszésemet... Tetszik a mellrész megoldása, biztosan szépen formálja a dekoltázst. 


Íme amik felbosszantottak. Egyszerűen megőrülök, ha meglátom ezeket a mintákat. Egyáltalán nem divatosak, a szememben a nagyi fürdőruha hatást keltik. Bár az én nagyim nem venne fel ilyen mintás fürdőruhát tuti. Egyedül a fazonja tetszik, de a minta és a szín kimondom: katasztrófa!



Tankini felsők
Méret: 46-56
Ár: 2590 Ft


Tankini alsók
Méret: 46-56
Ár: 1470 Ft


BIKINI
Viszont találtam még olyanokat is a sima kollekcióban amiket lehet kapni akár 48-as méretig. A szerencsésebbek jóval szélesebb kínálatból választhatnak. Nekem ezek tetszenek.

Pöttyös bikini
Méret 34-48
Ár: felső 1260 Ft. alsó 1260 Ft

Virágos bikini
Méret: 34-48
Ár: felső 2100 Ft, alsó 1680 Ft

képek: http://www.ffmoda.com/

Megjegyzések

  1. Jaj, de gyönyörűek, a fekete-fehér pöttyösbe és a kék virágosba beleszerettem :)). Szerintem az F&F egyre jobb, különösen a fürdőruhái. Tavaly én is vettem kettőt, bár a nyilvános szereplést még szoknom kell bennük. Van egy lila strandkendő is a kínálatban, lehet, hogy idén arra nevezek be és így a tavalyi darabokat is fel tudom venni :). Bár az a fekete-fehér pöttyös....hjaj...

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó, hogy írtál, ma nyakamba is vettem a debreceni tescot, hátha szerencsével járok.
    Eddigi tapasztalataim az F&F dolgokkal leginkább az volt, hogy vállfán jól mutatnak, de rajtam nem. Minőségileg sem tartom túl jónak, barátnőm már több dolgot is visszavitt, elszakadt, megbomlott stb.
    A tesco pedig maga a fejetlenség és ez a ruhákra különösen igaz, egyik ruha itt, másik ott, méretek össze-vissza. Ez igaz volt a mai napra is, de a lényeg, hogy szerencsével jártam és találtam fürdőruhát. :)
    Az összeállítás második fürdőruhája tetszett, de sajnos már nem volt a méretemben, de találtam (egy kedves hölgy szólt, h ehhez hasonló is van máshol) egy másikat, a húzott rész mintás, de tetszik és végre úgy állt rajtam, ahogy egy fürdőruhának kell. :)

    VálaszTörlés
  3. Amúgy nem ide kellene írnom, de mégis :)

    Szívesen olvasnék rólad egy hasonló bejegyzést: http://saksinthecity.blogspot.com/2010/11/my-beauty-routine.html

    Egy kicsit személyes, nem feltétlen divattal kapcsolatos, de érdekes, szerintem más is szívesen olvasná. Szeretem az ilyen bejegyzéseket.

    VálaszTörlés
  4. Örülök, hogy ez segít nektek, hisz ez a célja!:)) @Fanni, már én is gondoltam ilyenre, lesz is hamarosan:)) Eddig nem gondoltam, hogy ez ennyire érdekelné az olvasókat:)). Amúgy imádom Sakinát, a példaképem!:))

    VálaszTörlés
  5. az első kettő tetszik- de sajnos az F&F nagyon rossz minőség, úgyhogy nem tudnak elcsábítani :)
    xo

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése