Glamúros útikalauz shoppingolóknak!

Nos. Már csak egyet kell aludni, és elkezdődik az a hétvége amit minden shoppingoló ujjongva vár tavasszal.  A Glamour-Napok! Országszerte rengeteg üzletben várják a vásárlókat, hogy kedvezményes kuponjaikkal könnyítsenek pénztárcáikon. Vidéken már egy hete nem lehet Glamourt kapni, elkapkodták az összeset.
Mivel nem lesz sok időm ezen a hétvégén, hogy élő egyenesben figyeljem meg az üzleteket kifosztó embereket, ezért úgy döntöttem készítek egy kis útmutatót duci módra. Nyakamba vettem a várost már ma délelőtt, és mielőtt mindenki a "csak Budapesten lehet találni cuccokat" szöveggel jönne, én Debrecenben néztem szét. Vajon hol találunk méretet csajok? Lássuk csak.

JEANS CLUB -20% (az árak már tartalmazzák a kedvezményt)
Aki odavan a fekete-fehér kombinációért mindenképp nézzen be. A ruhák XXL-es méretig kaphatóak, és az árak még kedvezmény nélkül is barátságosak. Találtok még fehér pólókat színes mintákkal, és vagány barna bőrdzsekit, aminek az árából most sokat lefaraghattok! Ne feledkezzünk meg a fekete koktélruháról sem! Az mindenki ruhatárának elengedhetetlen darabja.
 Pöttyös ing 2399 Ft
 Mintás ruha 3199 Ft
 Zakó 3999 Ft
 Koktélruha 3999 Ft
 Bőrdzseki 11199 Ft
 Póló 1599 Ft
Póló 1199 Ft

C&A -20% (az árak már tartalmazzák a kedvezményt)
A plus size mekka. Azon túl, hogy van XL kollekciójuk a többi kollekció is 48-as vagy akár 50-es méretig tart ruhákat. Itt eltöltöttem majdnem egy órát, úgy, hogy egyébként is sokat járok nézelődni. Amint jön a jó idő én rögtön nyári ruhákba bújok, alig van nadrágom. Itt találhattok ingruhát homok és fekete színben is egészen 48-as méretig, valamint rétegelt szoknyás ruhát szintén ebben a két színben és méretben. Egy maxiruhát is kinéztem magamnak, bár ezen sokat kell gondolkoznom mert egy másik üzletben van egy ami régóta tetszik. Nem csak ruhákat nézegettem nyugi:). Találtam 2 nagyon szép tunikát bézs, barna és fekete mintásat, az egyik hétköznapibb a másik elegánsabb anyagból készült. Az ingeknél sem volt gond, abból 4 is nagyon tetszett. Kettő lazábbat mutatnék, egy piros kockásat és egy farmeringet, ezeket én szoknyával hordanám. Hosszabb fazonú inget is érdemes beszerezni, mert egy cicanadrággal nagyon kényelmes és előnyös viselet. Ezt a khaki nadrágot csakis olyan felsővel szabad felvenni, amit belehúzhattok! Különben sátorhatás lesz az eredmény. Egyébként a C&A üzleteiben hétfőn is lesz egy kedvezményes nap, kizárólag női holmikra. Vásárlásnál kapsz majd egy kupont, és az 20% kedvezményre jogosít.
 Pöttyös ruha 6390 Ft
Maxiruha 6390 Ft
 Tunika 3190 Ft
Tunika 6390 Ft
Kockás ing 3990 Ft
 Farmering 3990 Ft
 Hosszú ing 5590 Ft
 Hosszú pöttyös ing 6390 Ft
Khaki nadrág 6390 Ft
 Ingruha övvel 6390 Ft
Rétegelt szoknyás ruha 7190 Ft

TRIUMPH -20%
Ezek után pedig, hogy a megvásárolt ruhák még jobban mutassanak rajtunk itt a remek alkalom, hogy végre beszerezzük a Triumph Shape Sensations kollekció valamely darabját. Olyan puha a tapintásuk, és annyira nyúlnak, hogy kizárt a szoros, fojtogató érzés. Nagyon szépek, nekem a pink színű különösen tetszik, most érzem, hogy nagy bolondja leszek ennek a színnek. Az áruk 5000-8000 Ft között mozog!
A Fórumban is készülnek az üzletek a Glamour-Napokra!



Egyébként még más üzletekben is találhattok 1-2 olyan darabot ami onesize és mindenkin jól áll, én az Orsay-t és a New Yorker-t ajánlom.
Az üzletek listáját itt találjátok:http://glamour-napok.glamouronline.hu/uzletek/1
Egyéb info  kedvezményekről:http://glamour-napok.glamouronline.hu/2011-tavasz/ujra-glamour-napok-vagod-1

Szeretném megköszönni a segítséget a debreceni Fórum Bevásárlóközpont Triumph, Jeans Club és C&A üzletek személyzetének, üzletvezetőinek!

A fotókat én készítettem, kérlek ne használd engedély nélkül. Köszönöm. 

Megjegyzések

  1. wow, szuper válogatás, tényleg nyakadba vetted a várost:):)nemcsak vicceltél
    great post:P

    VálaszTörlés
  2. Az a fekete kis buggyos ujjú Jeans Club zakó... *sóhaj*. Szerelem! Remélem a veszprémi Jeans Club-ban is akadnak ilyen cuccok :) Remek poszt!

    VálaszTörlés
  3. @Chaby én mikor viccelek?:))
    @Szami, biztosan lesznek! Egy hasonló van világos színben a C&A-ban is, tavaly volt ott is feketében meg is vettem.

    VálaszTörlés
  4. Sajnos a jeans club nem az én üzletem, (nadrág 42, felső 44) nem jó ott rám semmi, te tudsz ott vásárolni?
    Én amúgy csak melltartókat vettem hétvégén, óriási volt a tömeg és teljesen elment a kedvem az egész vásárlástól. :(

    VálaszTörlés
  5. szerintem a jeans clubos ruhákra mindig egy számmal nagyobb van írva, mint amilyenek valójában O_o

    VálaszTörlés
  6. Nekem felsőben jó szokott lenni a méret, nadrággal már csak a C&A és a H&M jó. Egyébként felvéve fotóztam volna le őket, csak sajna nem volt időm:((.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése