Glamour reggelire!

Jártatok már szerkesztőségben? Ha igen, ha nem, most elmesélem nektek milyen. Pár napja olyan szerencse ért, hogy egy délelőttöt tölthettem a Glamour magazin szerkesztőségében. A főszerkesztő Maróy Krisztina meghívta egy reggelire az általa ismert és kedvelt magyar divatbloggereket. Ahogy beléptem az ajtón, pont olyan kép tárult a szemem elé, amit vártam, még egy kutyusuk is van az irodában:). A falak telis-tele voltak a korábbi címlapokkal és egyéb divatanyagokkal, a polcok roskadoztak a különböző divattal kapcsolatos könyvektől. Viszont rögtön az asztalra szegeződött mindenki tekintete, amit szinte eltakart a rengeteg Sugar! Shop finomság. A mignonokat stílusos feliratokkal látták el, nekem a kedvencem a LIKE volt. Az ízük sem volt utolsó!
Mindenki nagyon barátságos, sokat beszélgettünk divatról, öltözködésről, a blogjainkról és céljainkról. Nagy lendületet adott a folytatáshoz, ezután ha lehet még lelkesebb és kitartóbb leszek:). Távozáskor még volt alkalmam gratulálni Bertának a Gardróbnaplóhoz, ami az egyik kedvenc rovatom lett.
Íme néhány kép.
 Jobbról: Festy, Lídia, Chaby és jómagam
Maróy Krisztina nagyon érdeklődő volt, Festy egy percre sem pihent:). 
Jó lehet mindennap ilyen látványban részesülni, és gondolom olvasni is.
Még a májusi számba is bepillantást nyerhettünk!
Kicsit izgultam a bemutatkozásnál. 
Kutyi:)
Finomságok. 
Köszönöm a képeket Kredigrának, Chabynak, Lídiának, és a glamouronline-nak! A linkekre kattintva mindenki beszámolóját megtekinthetitek, még több érdekes fotóval.  

Megjegyzések

  1. Jó kis cikk lett :) Én is frissítettem a cikk-listát a posztban, belinkeltem ezt is. És örülök hogy végre személyesen is találkozhattunk! :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése