Az Oscar lement 38-ig...

Beállítottam az órámat, alig vártam, hogy reggel legyen, és friss ropogós vörös szőnyeges képekben dúskálhassak! Csalódtam. A 88. Oscar díjátadón rengeteg sztár volt jelen, de szinte senki nem volt még csak a közelében sem a 42-es méretnek... Még aki hajdanán bőven túllépte ezt, az is vékonyan "pompázott". Az, hogy ez mennyire áll jól Jennifer Hudsonnak döntsétek el ti, én a nemre szavazok még mindig. Na de mi történt a melleivel??
Oprah csinos volt, csak nekem már unalmas kissé ez a stílus.
Btw nagyon örülök, hogy Natalie Portman megkapta a Black Swan főszerepéért az Oscart, megérdemelte!

OPRAH WINFREY
Szép Zac Posen estélyi, csak kísérteties a hasonlóság egy bizonyos Marchesa ruha és e között. Oprah-t imádom, de viselhetne más szabású ruhát is a változatosság kedvéért...néhány korábbi példa:

JENNIFER HUDSON
Értem én, hogy mikor lefogy valaki nem lesz már olyan a bőre mint előtte. Ti felvennétek ilyen előnytelenül mély kivágású ruhát? Mintha el lennének csúszva a mellei...fura.

Megjegyzések

  1. Hát, nem egy szilikonmell szabályosságával bírnak, az biztos, de épp ezért én nem bánom, ha valódiak. A fogyással kapcsolatban: Jennifer Hudson azt mondta, hogy egészségesebbnek érzi magát, és szerintem ez a lényeg. Nem tűnik kórosan soványnak, bár egész más, mint amit megszoktunk, az tény. Ha nem lenne mivel összehasonlítanom, nekem nem lenne vele nagy bajom (így sincs :)).

    És nem láttam még Oprah Winfrey-t élőben (mármint adásban sem igazán), de ha én alig tudom beletuszkolni a hátsómat egy 38-as farmerbe, akkor kizárt, hogy ő annál nem nagyobb méretű :).

    Natalie-nak én is örülök, szenzációsat alakított!

    VálaszTörlés
  2. Ja persze Oprah szerintem sem 38, nem azért került ide:), bocs a rossz fogalmazásért:). Csak sokkal több "plus size" sztárt vártam volna...

    VálaszTörlés
  3. oprah tényleg csinos volt. jennifer hudson meg felvehetett volna valami előnyöset,ha megszenvedett a méretéért.de számomra olyan,mintha egy teljesen másik ember lenne,csinos tényleg,de kár érte szerintem

    VálaszTörlés
  4. Szerintem is olyan, mintha másik ember lenne, de szerintem egyáltalán nem kár érte, sőt. Tényleg fontos, hogy az ember mérettől függetlenül jól érezze magát a bőrében, de ha az egészsége miatt úgy döntött, hogy lefogy, az nagyon is pozitív. Neki aztán tényleg soha nem voltak önértékelési problémái, és azért messze nem anorexiás. Csak csinos. Ha eleve így indult volna, megkockáztatom, hogy Hollywoodban még picit "soknak" is számítana.

    Nekem a ruhája is tetszett, bár tényleg picit furi az a felső rész, de lehet, hogy azért, mert hozzászoktunk, hogy vagy szilikonmellű nőkön látunk ilyet, vagy kismellűeken, és egyik sem így néz ki. :-) Oprah pedig nagyon szép volt ebben a ruhában, szuper, hogy fekete, de mégsem teljesen. Dögös. :)

    VálaszTörlés
  5. Elhiszem, hogy egészségesebbnek, könnyebbnek érzi magát, de nekem annyira tetszett husisan, szerintem ő tipikusan olyan alkat volt, akinek nagyon jól álltak a plusz kilók, és stílusosan tudta viselni is őket. De persze az ő döntése. :)

    VálaszTörlés
  6. Igen fura mikor mindenki azt hirdeti, hogy jól érzi magát ducin, de titkon mégis hollywood sovány akar lenni... nem első és nem is utolsó eset ez sajnos.
    Az én véleményem szerint szebb és stílusosabb volt a dreamgirls idején, most olyan mint bármelyik másik fekete bőrű énekesnő, akiknek már a nevét sem tudom megjegyezni.

    VálaszTörlés
  7. Oprah szerintem a Vera Wang ruhában volt a legcsinosabb, ez a fekete nekem nem annyira tetszik. Jennifer pedig... szegényt szétszedik az újságírók az Oscar óta. Pár napja épp azzal voltak elfoglalva, hogy a fogyás miatt kihullott a haja, és a fodrásza nem dolgozta el megfelelően a paróka ragasztóját. Maximális respect a fogyásért, de nekem nem tűnik egészségesnek ebben a formájában.

    VálaszTörlés
  8. Igen @Szami, ez szerintem sem egészséges. Nagyon jól tudom én is mennyi bajjal jár egy ilyen hirtelen fogyás. Mert ennyi súlyt leadni (normális keretek között)több éves folyamat egy nőnek. Ráadásul másfél éve annak, hogy szült.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése