Ashley Falcon tavaszi tanácsai

You can read Ashley's advices here.
Ashley Falcon plus size stylistként dolgozik, és az amerikai Marie Claire egyik rovatát szerkeszti. Utóbbi cikkében segít összehangolni gardróbunkat a tavaszi trendekkel. Segítségével kiválasztottam én is pár beszerzendő darabot.
  1. Természetes, natúr színekA natúr árnyalatokat lehet egy outfitben keverni, ami nagyon "ducibarát". Én már be is szereztem egy homokszínű hosszú kardigánt, és barna övvel szoktam felvenni(ezzel az utolsó pont is megvan).
  2. Színes kardigán
    Egy élénk színű kardigán bármilyen szerelést feldob, legyen az áfonya, szilva, vagy citrom szín. Kedvenc színem a kék, így én erre szavaztam. 
  3. Bő szoknya
    Sok duci lány fél tőle, pedig csak  a megfelelőt kell kiválasztani. Lentebb olvashatjátok, régóta kutatok a megfelelő szoknya után. Semmi csicsa, főleg nem derék és csípő tájon!
  4. Selyem top
    Nem igazán kedvelem ezt az anyagot, bár egy megkötős változat biztos jól néz ki. Ami szükséges az egy igazán jó fehérnemű!
  5. Barna kiegészítők
    Cseréld le a nagy fekete táskádat egy barnára! A farmerhez nagyon jól megy ez a szín, és az emberek ruhatárát nagy részben ez teszi ki:). Hordhatsz barna övet, cipőt, ékszereket, bármit. 


1
2
5
forrás:  http://www.marieclaire.com/

Megjegyzések