IGIGI Europe

I found places in Europe, where I can order Igigi clothes. You can find more plus size brands on this pages.
Hosszas kutakodás után jelentem, megtaláltam a legközelebbi Igigi üzleteket! Igaz, ezek is webshopok, de legalább európaiak. Az Igigi mellett egyéb plus-size márkák is rendelhetőek.

I checked the danish page first. They got weird taste... the shop is like a chinese store. But you can order Igigi from here. 
A dán oldalt csekkoltam először. Hát... fura ízlése van a dánoknak. Eléggé kínai üzlet benyomást keltett az oldal, de szerencsére hamar megtaláltam amit kerestem. Bár kevés a kínálat, de legalább van.
Christabellas


There are 3 english webshops, my favourite is the Curvety, wide offer, ambitious page.
Három angol oldalt találtam, a Curvety a kedvencem, széles választék, igényes oldal.
Curvety
Curvydiva
Fairygothmother

There are stores in Dublin, Bern Lisbon, and Norway.

Megjegyzések